Ofte stilte spørsmål

  1. Ordre:

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse?

Det sendes alltid en ordrebekreftelse til den e-postadressen du oppgav ved bestillingen.

Dersom du ikke har mottatt en e-post, så har ikke bestillingen gått i gjennom, eller så har du oppgitt feil e-postadresse.

Sjekk gjerne søppelmail osv. om e-posten kan ha havnet der.

Kontakt gjerne kundeservice om du kjenner deg usikker

 

 

  1. Betaling:

Er alle prisene på selvskapt.no inkludert moms og avgifter?

Ja, alle priser på nettsiden vises inkl. mva og andre avgifter.

Totalkostnaden for ordren kommer frem i kassen og inkluderer ALLE gebyrer, porto og andre omkostninger forbundet med frakt og merverdiavgift

 

Må jeg betale en faktura om jeg skal returnere et produkt ? 

Nei, dersom du har valgt faktura, bør du rapportere returen til Klarna i deres app.

Fakturaen din vil da bli pauset, inntil vi har behandlet returen din.

Når returen er behandlet krediteres fakturaen og en ny oppdatert faktura sendes ut til deg.

Hvis du ikke har appen og ønsker å utsette forfallsdatoen eller administrere fakturaen din ber vi deg om å vennligst kontakte Klarna på tlf. 21 01 89 91 eller se på kundeservice-siden deres: 

https://www.klarna.com/no/kundeservice

 

 

  1. Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre. Er det mulig?

Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker og sender fortløpende. 

Har du fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Vi kan heller ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss.

 

Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?

Nei, dessverre. Ordrene er unike og plukkes på tilfeldige tidspunkt, og er som regel på forskjellig sted i prosessen. Vi får ikke stoppet og endret dette

 

 

  1. Levering:

Frakt:

Frakt vises i kjøpsprosessen, slik at du ser hele tiden hva fraktkostnaden er. Forsendelsen skjer senest innen neste arbeidsdag. Leveringstid er normalt 2-4 arbeidsdager avhengig av Posten.

  

Finnes det noen butikk/lager hvor jeg kan hente bestillingen min, slik at det går raskere?

Nei, vi driver kun med netthandel og har ingen fysiske butikker. Alle varer sendes fra vårt lager.

 

 

  1. Personlig informasjon:

Les: Privacy Policy (nederst i menyen på hovedsiden)

 

 

  1. Bytte og retur: (vennlig les alt)

Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp fra vår nettbutikk.

Du som kunde må selv stå for kostnaden ved å returnere varen til oss.

 

Du kan returnere alle varer til vår adresse:

Du kan bytte eller returnere varer bestilt i vår nettbutikk ved å sende dem til vår adresse. Var vennlig å send med en kopi av din ordre slik at vi kan se ordrenummer og bestillings nr.

Postadresse:
Bioform AS
Postboks 87
9315 Sørreisa

 

MERK: 
Hvis du har handlet produktene Element 1 og 2 skal disse returneres til:
Selvskapt AS
Østgårdsvegen 4
2387 Brumunddal

 

SLIK RETURNERER DU VARER:

  1. Kontakt kundeservice og fortell oss om problemet. Oppgi referanse som ordre nummer / Bestillings nummer.
  2. Pakk inn varen slik den ble levert eller tilsvarende.
  3. Merk pakken god med avsenders opplysninger slik at vi unngår feil.
  4. Send pakken til vår adresse for inspeksjon.
  5. Vi kontakter deg fortløpende når varen er mottatt og undersøkt.

 

TILBAKEBETALING ETTER RETUR:

Kortbetaling: Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, etter at du returnerer per post. Du blir kontaktet om de trenger ny kontoinformasjon.

Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen. Du blir kontaktet om de trenger kontoinformasjon for kreditering.

NB! Det er dessverre ikke mulig å bytte til en dyrere vare hverken på kort eller faktura. Da må du returnere først og deretter bestille på nytt.

 

FOR AT RETUREN SKAL BLI GODKJENT:

Bruk ikke teip eller skriv rett på originalemballasjen når du sender retur. Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert eller tilsvarende. Ved retur er du ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Be gjerne om kvittering fra Posten på at du har levert inn pakke til retur.

 

VARER SOM IKKE KAN RETURNERES:

Pakk inn varen slik den ble levert eller tilsvarende. Om varen er brukt, originalemballasjen er skadet eller mangler medfølgende lapper, manualer, bruksanvisninger etc. godkjennes ikke returen og vi sender varen tilbake til deg.

(Unntaket er om varen leveres i en forpakning som ikke er mulig å åpne uten å skade forpakningen, f.eks. blisterpakning. Da har du som kunde rett til å åpne forpakningen for å prøve varen uten at du mister returretten.)

 

Klarna og informasjonshåndtering:

For din egen sikkerhet ønsker ikke Klarna å spare detaljer om din bank. Derfor behøver de i enkelte tilfeller disse på nytt når de skal overføre pengene til deg. Du kan benytte ditt tilgodebeløp til å betale andre utestående fakturaer hos Klarna, eller de tilbakebetaler deg til din konto.

Vær oppmerksom på at Klarna behøver å motta litt opplysninger om deg for å gjennomføre utbetaling, samt kvittering som viser din innbetaling dersom beløpet overstiger 30 000 NOK. Du vil motta en mail fra Klarna om ditt tilgodebeløp og du kan følge stegene i mailen